Tjurig

Inatt har jag vägrat ge Lucas nappen, hur mycket han än skrikit. Vi är båda tjuriga så fram till 03.30 gick jag runt och försökte få den trötta gallskrikande killen att somna. Trodde jag lyckades men efter 10 min i sin säng började han söka nappen och sen var skriket tillbaka. Jacke tog han och vad dom gjort i 2 timmar vet jag inte.. Han kom udd in i sovrummet med han nu och fem minuter efter att han lagt ner han så var skriket tillbaka.

Nu får han mat och sen hoppas jag att han ger sig och tänker sova för jag är trött, less och mitt tålamod är nästan helt slut nu.

Ni kanske undrar varför jag tjurat och inte bara ger han nappen så han somnar? Jo för att om jag gör det sp resulterar det definitivt i en sömnlös natt för mig. Då går jag ligga och vakta så inte nappen åker ur vilket den gör hela tiden eftersom han inte kan hålla kvar den. När den åker ur börjar han ganska snart grina..


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0