Påminnelse

Jag skulle vilja skriva en påminnelse till mig själv om vilket helvete förlossningen va. Jag tänker på det varje dag, den vidriga smärtan och den vidriga påfrestningen. Det var ju såklart värt det till 100 % men det betyder ju inte att man behöver göra om det!
Och om jag skulle vara knäpp och glömma så hoppas jag att jag läser det här under nästa graviditet och påminns om att en förlossning är vidrigt och att planerat kejsarsnitt rekommenderas! :)

Ni som läser det här lär ju tänka att jag kommer glömma och kommer skaffa ett till barn och föda det på samma sätt.. och ja, ni har säkert rätt men det är inget jag orkar tänka på nu!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0