Ekonomi

Som en del av er vet så är jag ganska noga med att ha koll på mina räkningar osv så jag har gjort en budget i excel där jag fyller i alla utgifter och min inkomst månad för månad. På så vis har jag rätt bra koll och det känns skönt :)
Har suttit och gått igenom räkningar och sådär nu och det är helt otroligt vad mycket extra kostnader det är i december och januari. Dessutom ska man nu leva på föräldrapenning så det blir inte mycket pengar över. Något som känns lite ovant nu när man haft riktigt bra ordning på ekonomin i några månader och haft rätt bra ställt. Men det är ju bara att leva efter den ekonomi man har, svårare än så är det inte :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0