Bil

Innan Lucas kom till världen diskuterade vi huruvida jag skulle köpa en bil så jag inte sitter fast här hemma på dagarna. Men vi kom fram till attd et var en onödig kostnad som jag kanske inte skulle ha råd med nu. Det va ett bra beslut känner jag nu för jag tror inte att jag skulle använda den bilen så jätte flitigt på dagarna.. inte som det är just nu iaf.
Jag kan ju låna Jackes bil vissa dagar om jag vill, men då måste jag kliva upp och skjutsa han till jobbet och det känner jag inte alls nå behov av om det inte är nå jätte jätte viktigt som måste uträttas.
Så det där med att ha 2 bilar känns inte alls viktigt så länge vi bor som vi bor med närhet till stan och allt.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0