Stackars barn

Tycker riktigt synd om vår son som verkar ha blivit förkyld han också. Vid 3 inatt vaknade han och gnällde.. det va inte att han va hungrig, inte blöjan och inte magen så jag funderade vad jag skulle göra för att få han nöjd. Jag kollade i näsan hans men där var bara en minimal snorkuse som jag tvivlade på kunde skapa sånt obehag. Hur som helst så testade jag nässugen och ut kom en lång remsa med snor. Efter det blev han lugn och somnade en stund till. På morgonen la jag honom så han låg lite högre med överkroppen och sen har jag varit tvungen att ha mitt huvud på samma kudde som han och haft mitt ansikte mot hans.. så fort jag flyttat mig lite så har han vaknat och grinat.
Och jag undrar om det inte bara är att han är snorig.. om han har fått min förkylning så har han ont i halsen också och det måste ju i så fall kännas jätte obehagligt.

Vi får hoppas han kryar på sig snabbt för det måste kännas jätte obehagligt för honom.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0