Skönt

Lucas har sovit bra inatt. Skrikandet från igår verkar vara över om inte annat just nu :)
Gruvar mig lite för imorgon då jag måste passa en tid som är innan 12. Som tur är så tror jag att Jacke kan åka med pappa till jobbet så jag slipper kliva upp och skjutsa honom. Iofs brukar jag ju vara uppe då Jacke åker bara för att mata Lucas men jag slipper iaf klä på oss och åka iväg. Kruxet är att jag alltid går och lägger mig igen vid 7 snåret och såver några timmar till men det går ju inte imorgon. Ja, det är bara att kämpa :)

Synd att det blåser storm ute annars skulle jag lätt tagit en promenad i solen.

Nu ska jag se ett avsnitt av Hart of Dixie sen ska jag göra mig iordning. Går bort till Britta vid 15 tiden och lämnar Lucas. Vid 16 åker jag, Jacke, Jackes pappa och min pappa på husvisningen.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0