Öroninflammation

Jahapp, domen är lagd och det visade sig att jag har öroninflammation. Så nu har jag varit och hämtat ut en penicillin kur och jag hoppas örat blir äterställt fort :) Läkaren sa ju att hålet som är i trumhinnan kommer läka inom några dagar så det bådar ju gott.
Jag har tyckt hela dagen att det känts ganska bra i örat men när jag var in på apoteket så märkte jag att hörseln inte är riktigt som den ska. Det var så mycket folk där och så mycket ljud från olika håll att jag hade svårt att höra vad apotekarn sa. Men ja, det är väl inte så konstigt när det är hål på trumhinnan. :)

Vi håller oss iaf inne i helgen och vilar upp oss. Det är synd på sätt och vis när det är så fint väder.. men om Lucas håller sig feberfri kanske vi tar en promenad imorgon iaf. För frisk luft skadar aldrig.

Ha en bra lördag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0