Kvälls-energi

Nu när jag går hemma hela dagarna och har en nöjd liten kille som inte kräver alltför mycket uppassning så borde jag få en massa gjort på dagarna men så är det verkligen inte. Energin är noll hela dagarna men däremot när Jacke kommer hem och tar hand om Lucas på kvällen så kommer min energi och jag orkar plocka och dona.
Ikväll är Jacke hos sina föräldrar och äter middag och egentligen borde jag kanske följt med men jag orkade inte.. dels känner jag att jag börjar bli förkyld och har jätte ont i halsen och sen kände jag för att stanna hemma. Vad gör jag då när jag får vara hemma själv? Jo jag passar på att städa! Man är ju knäpp.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0