Hyfsat

Hyfsat stressig dag det blev och än är den inte slut. Jag tog och bestämde mig för att städa idag så vid 15 tiden var jag i full fart med att plocka undan här hemma, plocka ihop kläder, kartonger och diverse skit som ska bort på återvinningen + att jag dammtorkade. Sen blev det dags för att börja med middagen som är ett jäkla lång kok.. det verkar ska ta minst 1½ timme att laga. Precis när jag börjat med matlagningen ringde mamma och sa att det va kris så jag fick åka och skjutsa brorsan på en jobbintervju.
Efter middagen nu så ska jag åka bort på återvinningen och sen ska här dammsugas och torkas golv.

Hoppas verkligen att jag får sova inatt för natten som va gav inte mycket sömn. Lucas och Jacke sov gott hela natten men vad hjälper det när örat trummar, näsan är täppt och hostan irriterar?


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0