Hets

Vilken dag alltså! Startade med att jag knappt tog mig upp ur sängen av trötthet men som tur var ringde Emilie och pratade liv i mig. Sen iväg för att hämta henne och Klara innan vi gav oss av till Birsta för att träffa en massa andra mammor. Jag var ju som jag tidigare skrev ganska nervös över detta möte men det gick ju bra :) Synd bara att jag har lite nedsatt hörsel fortfarande sen öroninflammationen så jag hade lite svårt att urskilja vad alla pratade om.

Efter lunchmötet så gick vi och kollade i några affärer innan det var dags att bege sig. Jag följde med Emilie och hämtade Stella på dagis och efter det satte vi oss ute i solen en stund, Vädret var ju underbart!

Nu ska jag se om jag kan bidra med lite avlastning till min sambo som bär runt på en mycket skrikig Lucas. Det är så synd om lillen, verkar som att det kan va både magont och trötthet på samma gång..

Imorgon bär det av med Jessica till jobbet för en visit. Jag har ju inte varit dit efter att Lucas föddes så det är gått och väl på tiden. :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anette

Kul att ni kom till oss idag :-) han är ju för go..

2012-02-23 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0