Helg

Helgen har gått jätte fort och som vanligt har det varit fullt upp fast ändå lugnt tempo :) I lördags spenderade vi dagen i Birsta med alla andra människor. Det va sjukt mycket folk men som vanligt så var det inget man märkte av så mycket inne på Birsta City.
Igår klev vi upp vid 13 tiden först så dagen kändes väldigt kort. Vi spenderade iaf eftermiddagen och kvällen hos mamma och Lars där vi blev bjudna på middag och fika :) Trevligt!

Inatt har vi haft en jätte bra natt och det är nog därför som jag orkar vara vaken nu. Jag brukar alltid gå och lägga mig igen även om han vaknar och ska äta vid 9 tiden.. men idag känner jag att jag sovit så bra inatt så jag kan vara vaken. Det enda som gör att jag ens funderar på att lägga mig igen är ju att det inte finns nåt att göra.. Nu har jag plockat litegrann här hemma, slagit igång diskmaskinen, Lucas är tvättad och påklädd.. hela dagen är kvar utan nåt att göra. På så sätt så är det väldigt skönt att sova bort halva dagarna! :)
Nu när jag tittar på Lucas som somnat igen så ser det ju så grymt skönt ut att sova..

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0