Härligt

Vilken trevlig familj vi är idag. Jag sitter och torkar upp var som rinner ur örat, Jacke har en stor hög med snorpapper och Lucas är grinig och verkar slemmig.
Jag hoppas vi blir friska snarast för det är verkligen ingen höjdare det här.

Som ni förstår så blir det inte många knop idag. Jacke säger att han ska åka och handla och svänga in på apoteket i samma veva och köpa koksaltlösningsdroppar till Lucas.
Mitt projekt idag är att jag ska duscha och det känns sådär.. ska stoppa in fetvadd i örat och hoppas att det inte läcker in nå vatten. Hoppas örat blir återställt snart för jag känne rmig jobbig. Hör typ inte vad Jacke säger, får fruktansvärd smärta emellan åt och känner mig allmänt konstig. Jag vet inte vilka ljud som är verkliga och vilka som bara hörs i hjärnan. Man blir knäpp :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0