Härlig dag!

Det har varit en härlig dag!
Började med att åka på jobbet med Jessica och hälsa på och efter det tog vi en härlig promenad ner på stan och åt lunch på något som vi trodde var charm men som visade sig vara ett nytt ställe som hette Café Mat & Prat. Jag åt en god foccacia med kyckling och fetaost. :)
Vi gick i lite butiker sen men varken jag eller Jessica var på nå shopping humör så vi begav oss ut till Birsta där vi beöskte Babyproffsen och Barnens hus.
Det blev en heldag med Jessica och det är inget att klaga över. :)

Nu ska jag sätta ner mig i soffan och glo på tvn. Det känns att man varit igång hela dagen!

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0