Gnälligt

Både jag och Lucas har nog varit lite gnälliga idag. Men jag har ju fått bita ihop och försökt göra hans dag så bra som möjligt ändå :) Vi sov iaf till närmare 12 och det behövdes för imorse när jag va upp och gav Lucas frukost så kände jag mig helt slut i huvet. Halsen va hemsk och huvudvärken sprängande. Sen under dagen har det varit bättre.. jag är ju snorig och täppt men bihålorna känns inte så fulla vilket gör att jag inte har nån huvudvärk.
Vad det varit med Lucas idag vet jag inte men han har varit gnällig. Vet inte om det kanske berott på att han också är lite snorig eller om det varit nåt annat..

Nu ska kära sambon åka och köpa pizza så jag slapp laga mat idag. :)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0