En stund

Har sovit en stund till och det känns bra. Halsen är inte ond längre utan nu är jag bara snorig och täppt om vartannat.. men huvudvärken är nästan jobbigast iaf då Lucas skriker för då dånar det i hjärnan på mig :) Bäbisskrik och huvudvärk funkar inte ihop.

Ikväll ska jag iaf åka till Jessica och hälsa på. Det är sällan jag tar mig utanför dörren men nu ska jag försöka skärpa till mig, för jag kan ju faktiskt åka bort på kvällarna då Jacke kommit hem. Han klagar inte om han får lite lugn och ro ibland.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och försöka peppa till mig lite.
Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Du får gärna komma hit något också!

2012-02-08 @ 16:57:02
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0