Äntligen

Äntligen så har blogg.se kommit med en uppdatering till iphone appen och nu går det att kommentera alla inlägg igen. Tack för det! :)

Idag har jag haft en ganska slö dag. Men det är skönt efter dom här dagarna då det varit fullt ös. Jag hade tänkt att vi skulle ta en promenad men jag orkar faktiskt inte just nu. Så istället har jag klätt på Lucas och lagt han på soffan samt öppnat balkongdörren. För frisk luft behöver vi båda och den här lägenheten är overkligt varm trots att alla element är avstängda.

I helgen ska vi fixa lite med lägenheten samt städa ordentligt för på måndag kommer en mäklare hit för att värdera den och det känns så skönt att ta en helg till att fixa här hemma. Det känns som att helgerna har varit fyllda med aktiviteter och besök sen Lucas föddes så det ska bli skönt med en familjehelg hemma med lite fix :)

Ha en bra fredag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0