Slut

Nu känner jag mig faktiskt helt slut i hjärnan..
 
Vi började dagen med att gå ut och åka pulka. Jag va ute en timme ungefär och sen blev Lucas jätte trött så då la jag han i vagnen så han fick sova. Sen efter lunch packade vi ihop oss och åkte till Jessica där även Linda m. Devine och Linda m. Texas och Teomine var. Så fem barn allt som allt som lekte och lät. Snacka om att man blir slut i huvet :) Men det var jätte bra för Lucas tror jag, han tyckte det var jätte kul med barnen och lekte faktiskt ganska bra med dom. 
 
När jag kom hem hade jag fått brev från försäkringskassan och det var inte så himla kul må jag säga. Jag måste ha missuppfattat något eller så är det nåt som är galet men dom påstår att jag inte kan få fler dagar av Jacke utan att jag bara har 13 dagar kvar att ta ut (förutom alla lägstanivådagarna). Men loggar jag in på sidan står det att jag kan ta ut 73 av alla gemensamma.. så fattar nada faktiskt.
Ja hur som helst så kommer det lösa sig, det är ingen panik men såna där brev stressar upp mig. 
 
Nu ska jag kolla om middagen är klar så vi får nåt i magen.
 
Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0