Julafton

Julafton är över och precis som jag visste så gick dagen jätte jätte fort. Men det var en lyckad dag med alldeles för mkt mat och massa fina julklappar och viktigast av allt - familjen!
 
Idag är vi dock trötta som få och får inget uträttat här hemma. Hade velat städa i ordning och möblera om igen men det händer ingenting. 
Ska göra oss i ordning nu för ett besök hos Johanna och det blir ett skönt avbrott den här dagen så kanske man får något vettigt gjort.
 
Jag fick iaf en dator av Jacke och det var ju grymt bra för min dator var verkligen helt slut och jag satt aldrig vid den nästan. Nu kan jag blogga och greja hela dagarna med en så här fin dator :D
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0