Hoppas

Jag hoppas och tror att det är på rätt väg med Lucas förkylning. Han verkar lite mindre snorig och påverkad idag faktiskt. 
Och idag försöker jag få lite ordning på rutinerna igen för som det har varit dom senaste dagarna kan det inte fortsätta. Man får ju ha lite överseende nu när han är sjuk men samtidigt vill jag inte rubba för mkt på dagarna.
 
Idag vaknade han vid 8, ville lägga sig med mig i våran säng och sova som han fått göra dom senaste dagarna men idag fick han inte det utan då klev vi upp istället. Han kämpade på och var vaken till strax före 12 då han åt lunch oxh sen tvärslocknade han. Nu har han sovit i cirka 1 ½ timme vilket är jätte bra! Så nu hoppas jag att han kan somna i bra tid ikväll också. 
 
Idag har jag inte fått mkt gjort här hemma.. det sitter liksom fast. Men jag ska se till att göra ett städryck på eftermiddagen så jag kan ta det lugnt ikväll :)
 
Ha en bra dag gott folk!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0