Galet

Det blir galet mycket julklappar i år! Det mesta är såklart åt Lucas och då känns det ändå okej :) Han lär ju inte kunna öppna paketen och han lär kanske bli för trött för att hinna leka med allt men det är roligt ändå för oss med hans första jul.

Idag har vi skottat, jag har tvättat en hel del och kokat knäck. Sen har vi hämtat ut paket, handlat lite och varit till pappa och Britta en sväng. Så dagen har varit fylld av saker att göra men i ett bra tempo.

Imorgon ska Jacke till birsta en sväng och reklamera vår nya kapsel-kaffemaskin och byta ett paket. Och han var så snäll och gav förslaget att fan skulle ta med Lucas så jag får lite egentid, Tack!
Så på min alldeles egna tid ska jag passa på att städa och sortera tvätt så man får göra det i lugn och ro. Guld värt nu innan jul!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0