Bokat

Igår bokade vi resan till Spanien. Som en del av er vet så har vi åkt dit 3 år i rad nu och hälsat på pappa och Britta då dom är där 1 månad och spelar golf :)
 
Så för fjärde året ska vi åka ner. Och i år hoppas jag på riktigt bra väder så jag och Lucas kan hitta på nåt när övriga spelar golf. Inte för att jag vet exakt vad man hittar på utomlands med en 1,5 åring men det visar sig :) Jag lär ju inte kunna ligga och pressa i solen hela dagarna som tidigare år iaf men det gör inget alls.. Det är så skönt att komma bort. 11-18 maj kommer vi vara borta - jag längtar! Vi brukar ju åka i april men i år vart det maj och det gör mig ingenting. Visst, det brukar vara fint här hemma i maj men det bryr jag mig inte om för den stora poängen är att komma ifrån allt hemma och inte känna några måsten. 
 
Nu ska jag se om jag får nåt gjort här hemma idag.. Jacke ligger fortfarande i sängen och Lucas har somnat om. Jag skulle vilja lägga mig jag också men vet att jag kommer få ångest då efetrsom detta hem ser ut lite som ett bombnedslag :)
 
Ha en bra dag!
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0