Rengöra

Jag/Vi är hemskt dåliga på att rengöra saker.. Mest jag faktiskt. Som när Lucas skitar ner nåt så tänker jag ofta "jag tar det där sen".. problemet är bara att det där sen oftast aldrig dyker upp.

Men idag har jag tvättat klädseln på matstolen och rengjort den. Jag har torkat av barnvagnen litegrann så den inte ser superbegagnad ut :) Sen nu ikväll tog jag gåstolen och den var värst av allt. Fy sjutton va äcklig den var, och luktade satan då jag plockade bort lekpanelen för under lekpanelen låg det allt möjligt mojsigt och möglade. Så nu är den rengjord och klädseln är tvättad.

Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa en stund innan det är dags att sooova!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Åh så skönt att höra att jag inte är ensam. Är superdålig på att rengöra saker direkt och de där sen kommer sällan.. :S På tok för sent iaf. :)

2012-08-28 @ 21:03:34
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0