Natten

Natten har varit rätt bra förutom att jag vaknade vid 4 tiden av att Lucas höll på att leka i sin säng. Han stog i sängen och ville inte sova. Så efetr några försök att lägga ner han och ge han nappen så gav jag upp och la han i våran säng. Jag var alldeles för trött för att orka hålla på.. Så nu har han fått sova några timmar med oss. Det har han inte fått göra sen han var nyfödd och han kommer inte få göra det framöver heller :)
För hur mysigt det än är att sova i samma säng så är det inte skönt! 3½ timme sov vi tillsammans och det känns verkligen i min rygg. Har legat på helspänn. Lucas har säkert legat hur bra som helst men kan inte säga detsamma om mig själv. 
 
Vet inte riktigt vad vi ska fördriva tiden med idag.. ska bort på Ica och posta nå paket iaf. Sen vette tusan. Blir vädret bra kanske vi ska vara ute en stund - det mår man ju bäst av! I eftermiddag åker Jacke och spelar golf och jag ska få ha bilen. Ska höra mig för lite men antingen så åker jag till Emilie en sväng och lämnar kortet från Classic Lady där eller så åker jag ut till Jessica om hon ska vara hemma... eller så stannar jag helt sonika bara hemma :) Vi får se.
 
Nu ska jag iaf ta och fixa lite frukost till mig själv. Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0