Ligga still

Att ligga still på skötbordet funkar inte så jätte bra för Lucas nu. Och så är det väl för alla barn i den här åldern kan jag tänka mig. Det är alldeles för mkt att göra och det finns varken tid eller ro till att ligga still :)
Därför har vi nu köpt up&go blöjor för dom kan man dra på när han står upp så då behöver han inte ligga still. Bara det att jag tycker det är så konstigt.. på vanliga comfort fit blöjor använder vi strl 4. Och vi har testat 4an i up&go men dom va ju för små! Så nu har vi köpt up&go strl 5.. men jag tycker även dom känns lite trång. Är dom mindre eller är det att dom ska sitta tightare? nån som vet?

(Löjliga funderingar man har nu.. men som föräldraledig har man inte mkt annat att tänka på.. )

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0