Bokat och klart

Satt och kollade lite på rum i Norrtälje igen och konstaterade att det bara fanns ett ledigt på hela nästa vecka på det B&B som jag ville bo på. Så jag tog och bokade in oss där ja tisdag-onsdag nästa vecka. En natt för 600 kr inkl frukost känns överkomligt.
Har ju fortfarande inte pratat med mormor men ska ta och ringa henne så fort klockan blivit lite mer.. och kan vi inte komma då så är det ju bara att avboka rummet.
Det jag funderar över nu är hur det blir med Lucas. Dom har spjälsäng att hyra där nere om man vill.. men vi tänkte ta med oss resesängen och spara lite pengar. Det jag funderar över är ju om man ens får ha resesäng med sig?
Och hur funkar det med micro till vällingen och så? Får nog ta kontakt med dom och höra sig för.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0