Åkpåse

Tanken på åkpåse har inte ens slagit mig tidigare.. utan det var Jessica som tog upp ämnet häromdagen och då fick jag nästan lite panik. Vi har ju ingen åkpåse! Bara en liten som man kunde ha i babyskyddet men den har han vuxit ur nu. Så jag har börjat leta åkpåse.. och egentligen bryr jag mig kanske inte så mkt om vad det är för nån.. orkar inte alls sätta mig in i alla material och märken osv. Hittade en Brio Shiny som det va rea på nu på lekmer+ att vi har rabatt där.. så då mer eller mindre bestämde jag mig för en sån. Hittade en på tradera för mindre pengar och ska se om vi vinner den annars köper vi väl den på lekmer då kanske.
Usch, det känns verkligen att vintern närmar sig med stormsteg. Och Lucas fick en vinteroverall av sin farmor i 8 månaders present.. då blev det ännu mer påtagligt.
 
Vi vill helst ha en grön som matchar Emmaljunga vagnen om vi använder den. Men på Lekmer fanns bara blå, guld och silver så om vi köper där blir det dena blåa. Svart är ju förstås neutralast men jag gillar lite färg ja!
 

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Jag har en svart med lite vinrött i om du skulle vara intresserad. Jättemjuk, varm o härlig!

2012-09-08 @ 13:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0