Segt

Det har varit en rätt seg dag känns det som fast vi har fått en del uträttat.
Lucas mår ju mycket bättre, febern är i princip helt borta och han har lekt och donat med oss i eftermiddag. Hans aptit är på topp och det enda som fortfarande märks är ju hans dåliga mage och hans lite gnälliga humör :)

Vi har tagit en promenad idag, jag har tvättat och sen har vi väl mest slöat övrig tid. Det börjar kännas nu att jag sovit dåligt två nätter.. Börjar känna mig jäkligt trött. Skulle vilja be Jacke om att ta Lucas inatt om han vaknar men problemet med det är att då måste jag vakna och väcka Jacke för han hör inte Lucas på samma sätt som jag. Så det är väl enklast om jag tar han ändå :)



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0