Organiserad

Jag brukar vara väldigt organiserad när vi ska åka nånstans men Lucas magsjuka har tagit min energi. Och nu när han mår bättre känner jag ingen press att skärpa mig. Jag behöver inte packa än men vi borde iaf kolla vad vi ska använda för resväska, jag måste kolla vad jag har för skor och vi måste bestämma hur mycket vi ska växla in.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker och helt ärligt så är jag jätte nervös! Resa med en liten bebis.. Det är inte en kort resa heller. 4-5 timmar till Arlanda i bil, 4,5 timmes flygresa och sen cirka 5 timmars bilresa i Spanien. Sen all packning på det. Även fast Johanna är med så blir det en del att kånka på. 3 resväskor, barnvagn, bilbarnstol och golfbag.
Men det kommer säkert gå jätte bra! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0