Sällan eller aldrig

Jag har sällan eller aldrig något att blogga om. Det händer inte mycket av intresse i min vardag och då vet man inte riktigt vad man ska dela med sig av. Jag vill dock inte lägga ner bloggen heller eftersom jag ibland får mina skriv-ryck! :)

Jobbar inte så mycket nu eftersom vikariatet är slut och man hoppar in då det behövs. men faktum är att jag njuter lite av att vara ledig.. särskilt nu när Jacke är hemma :) Senaste veckan har vi sprungit på hus-visningar och det är ju faktiskt kul! Det fortsätter vi med nästa vecka.
Vi har inte betsämt oss för att köpa hus men vi har tankar på det.. det är däremot inte det lättaste att hitta det som passar just oss just nu. Så vi får se vart det leder det här hus-letandet. Det är iaf kul att titta och fundera :)

Har åkt på en äcklig förkylning med ont i hals och bröst, slemhosta och täppt/rinnande näsa. Det är inget man lägger sig ner och bryter ihop av eftersom det "bara" är en förkylning men man blir liksom lite trött och tagen.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0