"magen"

Hela morgonen har jag gått och funderat över varför jag är så irriterad över att folk nu för tiden tilltalar mig med sånt som: "Hur äre med magen?", "Hur mår Ni?" osv. Men jag har kommit på att det är för att jag inte längre är en enskild individ som man kan prata om "vanliga" saker med. Och jag förstår folk.. jag är gravid nu och folk kanske känner att dom borde fråga och prata om "magen" med mig. Men inget gör mig så glad som när någon ringer till mig o klagar på vardagliga saker eller berättar om den där dunderfyllan den körde i helgen. Ett helt samtal kan passera utan nåt snack om det här med graviditet och det gör mig på bra humör! :)

Visst pratar jag om graviditet emellan åt och visst berättar jag hur jag mår och sådär med tanke på graviditeten men jag kan faktiskt prata om andra saker också. Och den jag kanske pratar med mest om bäbis-saker och graviditet är ju Jacke för det är ju han jag delar den här graviditeten med.
Jag älskar den lilla varelsen som växer i mig, mer än vad som går att förstå men det betyder inte att jag älskar att vara gravid och att prata om såna saker för jämnan. Så mycket har jag faktiskt inte förändrats på insidan!

Så, nu har jag fått klaga lite på det här också och fått ur det ur mitt system vilket känns mycket skönt! :)
Nu ska jag jobba vidare, Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Catharina

Grattis My!!!



Kramar

2011-10-24 @ 09:36:35
URL: http://kajsamaja.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-10-27 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0