Lanza från lyko

Gomorron!

Kan börja med att berätta att det varit en väldigt konstig natt! Vaknade vid halv 4 tiden nån gång och kunde absolut inte somna om.. det va en sak som etsade sig fast påmin hjärna och höll mig vaken. Vid 5 kände ja mig jätte hungrig så jag klev upp o åt lite yoghurt och strax efter det tror jag faktiskt att jag somnade. Inte alls likt mig att vakna och sen inte kunna somna om. Vaknar gör jag väldigt ofta på nätterna eftersom det är någon som trycker på min blåsa men jag brukar aldrig ha problem att somna om som jag hade inatt.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Jacke surra om att han skulle åka o hämta hem PS3 som står hos hans föräldrar och kanske köpa nåt spel til det. Jag kanske ska försöka hitta nåt spel jag vill spela också så jag har nåt att göra sen när jag ska va hemma hela dagarna o vänta på att vår bebis ska hitta ut.

Jag hoppas iaf att mitt schampo o balsam kommer idag. Jag brukar beställa från Lyko.se vilket alltid har funkat jätte bra! :) Har kört Joico en sväng och nu senast har jag använt Sebastian Hydré men jag måste säga att jag tycker bäst om Lanza ändå! Så nu återgår jag till Lanza och kommer säkert hålla mig till det ett tag.



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0