Händelserikt

Igår fick man en del gjort faktiskt :)
Va först o hälsade på Maria o Anders och deras lilla Celinne. Hon va verkligen jätte liten och super söt!



Efter besöket hos dom så åkte jag med pappa o Britta till Railway Saloon där det blev middag och pubquiz. Som vanligt kunde jag nästan inte en enda fårga på quizet men det va kul att träffa lite folk och umgås med pappa o Britta iaf! :)

Nu ska jag ta mig lite kaffe o se ett avsnitt av 90210 innan det är dags att göra sig redo för jobbpasset 14-21.
Ha en finfin dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin blogg :)

2011-10-13 @ 19:06:26
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0