God morgon!

Idag ställde jag klockan för att få lite gjort här hemma.. Håller som bäst på att tvätta, har slitit ut sängkläderna och ätit frukost. Tänkte att jag ska dra ett varv med dammsugarn och plocka ihop lite här hemma. Det är inte jätte stökigt men det är skönt att få det ännu mer städat när man ändå tvättar :)

Jobbar 16-21 idag och 7-15 imorgon. :) Men dte är sjukt.. jag har absolut ingen lust att jobba fast jag vet att jag måste. Men jag känner mig så trött och vill bara vara ledig ett tag. Samtidigt så kommer jag ju vara ledig i många månader sen när vi närmar oss december så det är väl bäst att ja passar på att jobba så mycket jag kan nu :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0