Make up store och skötbord

Igår efter middagen så åkte jag o Jacksson till Birsta och köpte skötbordet som vi så gärna ville ha :) Det va ju 20% på en valfri vara på Babyproffsen så de va bara att passa på! Skötbordet får vi av mamma och Lars och det tackar vi verkligen för! :)

Efter visiten på Babyproffsen var det dags för mig att infinna mig på Birsta City där Lotta på Make up store och Emilie från Trudes skulle styla mig på ett litet podium utanför Make up store. Det va meningen att dom skulle ha lite publik och förklara vad dom gjorde för nånting men de va dålig uppslutning vilket jag iofs va glad för :D Mamma dök också förbi och eftersom hon ändå va där så fick även hon lite smink och lite lockar i håret.
Vi blev jätte fina med så duktiga tjejer som fixade oss :)

Jacke tog nån enstaka bild när vi kom hem men jag tycker att jag är hemskt o-bildskön nu förtiden så jag vill egentligen inte vara med på bild alls vilket syns på alla bilder.
Fick iaf med mig lite produkter hem för presentkortet jag fick av brorsan förra julen. Jag köpte basen som hon la på mig, alltså foundation, puder och concealer. :)

Nu ska jag göra ett litet ryck här hemma, koka kaffe och sen klockan 15 ska vi bege oss till barnmorskan.
Ha en fin dag!

  
 

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Charlotta Norrby

Du gör Dig jättebra på bild! :-)

Skötbordet blev ju jättebra, undrar bara hur lång tid det tog att få ihop det ?? ;-)

Tusen tack för sladden det blev såå mycket bättre ljud. Ni är då för gulliga Ni!! Älskar Er av hela mitt hjärta!!

2011-11-30 @ 12:37:34
Postat av: Sonja

vilken fin mage du har fått!:)hoppas allt e fint med er:)

2011-12-05 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0