Favorit!

Jag skulle ju så stort koka risgrynsgröt i helgen som vi skulle avnjuta igår då de va första advent.. men kom jag ihåg de? Nej och även om jag kommit ihåg de så har jag säkert inte orkat för jag har varit helt slut hela helgen. Hur som helst så vaknade jag vid halv 7 imorse och kände att de va en bra dag att kliva upp tidigt på och koka gröt. :) Så är i full färd med det nu.
Sen vet jag inte riktigt hur jag ska spendera min morgon.. ett avsnitt vardera av 90210, Gossip Girl och House att se plus att jag börjat läsa Camilla Läckbergs senaste bok Änglamakerskan som man i vanlig ordning inte ens vill lägga ifrån sig! :) Böcker och serier idag, det kan ju inte bli en dålig dag.



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0