Bla bla

Gissa om jag ångrar att ja klev upp med Jacke imorse! Jag är svin trött idag. Känns inte som att ja vaknat på hela dan typ.. hualigen.. Kan inte gå o lägga mig nu heller för nu håller ja på o grejar i tvättstugan o måste va noga med att hänga o köra igång nästa maskin ifall ja ska hinna hänga allt innan vi ska iväg o hjälpa mamma o Lars med en soffa.
Har iaf åstadkommit lite idag och inte bara suttit i soffan o spelat spel :) Varit i BIrsta med Britta o letat present åt Johanna och när ja kom hem körde jag igång diskmaskin, renbäddade och allmänt plockade undan.
Känns skönt att få nåt gjort fast jag helst av allt bara vill lägga mig o sova. Kanske hinner vila en stund sen iaf om jag har tur! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0