Utbildningskontroll

Idag körde jag en så kallad utbildningskontroll. Det är som en uppkörning fast inte lika allvarligt :) Jag fick köra med en annan körskolelärare än den jag har  och det var i en annan bil än ajg brukar köra. Det gick bra! Jag va sjukt nervös och i början gjorde jag några småtabbar mest av nervositet och för att jag inte kunde med bilen riktigt. Tänk att det kan va sån skillnad på olika bilar! Hur som helst så blev jag godkänd. Han tyckte inte att de va nåt speciellt jag behövde träna på utan han bara påpekade några småsaker jag gjorde galet och skulle ha tänkt på. Som tur va så bedömde han inte alls mitt sätt att köra en ny bil utan han förstod varför jag gjorde som jag gjorde med tanke på den bil jag i vanliga fall kör :)

2 veckor kvar till teorin. Snacka om att jag måste råplugga nu!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0