Tungt

Nu känns de lite tungt.. just idag, just nu.
Har jobbat torsdag, fredag, lördag, söndag och nu sitter jag här o laddar för ännu en dag på jobbet. Vi brukar max jobba 4 dagar över helg men jag gör min femte dag nu och det känns vekrligen i både psyke och kropp! Jag längtar hemskt mycket efter torsdag för då är jag ledig och får sova ut på morgonen! Jag behöver verkligen de nu! :)

Såhär ser denna veckas schema ut:

Måndag: Jobb 7-14
Tisdag: Halkbana 9-15
Onsdag: Jobb 7-17
Torsdag: ledig!
Fredag: 7-13
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Så länge jag jobbar såhär som jag gör så kommer den där körkortsteorin hamna i kläm. I helgen har jag inte öppnat boken igen.. blir så jäkla trött av dessa långa pass så jag gör inget annat än sover när jag kommer hem. Så torsdag, lördag och söndag måste bli teoriplugg för annars vette tusan hur det ska gå! Teoriprovet är ju nästa vecka. Har ju inte gått igenom alla faserna än. Panik.

Ha en bra dag iaf! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0