Känns bra

Slutade 13:00 igår och direkt efter jobbet bar det av till körskolan för en dubbel lektion där. Gick riktigt bra, lite småsaker än som jag bör träna en del på hemma bara.. Men nu är jag i princip klar på körskolan! :) Ska bara ha en lektion nästa vecka då jag får köra med en annan körskolelärare och en annan bil, en utbildningskontroll för att se om de är nå särskilt ja bör tänka på! :) Sen ska vi ha en dubbel lektion veckan innan uppkörningen också bara för att kolla läget lite.
Efter körskolan kom Jacke och vi drog iväg o körde.. så sammanlagt körde jag ungefär 5 timmar igår!
Det märktes sen för jag somnade till en film i soffan vid 21:30 och va tvungen o gå o lägga mig då, helt helt slut! Sen har jag sovit hela natten utan att ens vakna då Jacke kom o la sig, skönt! :)

Nu ska jag kila iväg på jobbet!
Ha en finfin dag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka på tävlings kategorin om du är intresserad!



Ha en bra dag :) <3



http://tronnblom.blogg.se

2011-05-18 @ 19:13:46
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0