Inte roligt alls.

Har suttit ute o läst i körkortsteoriboken nu och tyckte jag hade ganska bra pejl på läget. Sen gick jag in och gjorde ett test på datorn som gick åt skogen! Why? Tyckte verkligen att jag lärt mig men ändå blir de fel. Det är verkligen inte roligt men jag måste ju klara det här nu, har ju kommit så jäkla långt med det här körkortet..längre än jag trodde att jag nånsin skulle komma.

Jacke åkte idag och ska vara borta 3 veckor.. vet inte riktigt hur de känns faktiskt. Jag vet att jag borde känna nån sorts tomhet och ensamhet men jag börjar bli så van vid det här nu att det känns lugnt. Visst kommer det alltid stunder då det känns dö-trist men just nu känns det lugnt :) Jag vet ju dessutom att han verkligen behöver jobba där nere nu så då känns det ännu mer okej.

Helgen har varit jätte bra iaf! I fredas var vi hos Mli o Johan där de blev grillning med dom, Johanna, Daniel, Sandra och Ante.. tror att folk trodde tat ja va jävligt uttråkad men de va ja inte alls! De va kul o komma ut bland folk lite och umgås :) Dessutom va de ju jätte skoj o kolla in charaderna som dom körde.. jag är ju en tråkmåns i vanlig ordning och får ju ångest vid själva tanken att köra charader och kanske skämma ut sig.. men de va kul o titta på iaf :)
I lördags åkte jag, Jacke och Johanna ut till Öjen där Johanna o Jacke slog ett gäng bollar på ranchen. Käkade där ute och grattade papi som fyllt år :) Efter det blev de middag och kortspel hemma hos pappa o Britta.
Söndagen spenderade vi mest i bilen.. jag körde o körde o körde tills ja va less på att köra bil! :) På kvällen blev de middag hos Jackes föräldrar vilket inte alls va fel :)

Nu ska jag kika på ett avsnitt av Gossip Girl, sen är de bara att ta upp pluggandet igen! :)
Ha en finfin kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0