Godmorgon!

Detta är en himla skön morgon.. Jag har sovit ut! Vaknade först vid 7 tiden, gick på toa och la mig sen igen och läste i körkortsboken.. orkade bara läsa några rader innan jag somnade igen. (som vanligt när jag läser den där boken)
Vaknade nu vid 8 och det va så jävuslkt skönt att veta att jag sovit så länge jag behövt. Jag känner mig ganska utvilad nu och det var många många dagar sen jag kände så. :)

Har inte så mycket att berätta i övrigt så jag slänger in veckans schema bara:

Idag (tisdag): Körlektion 11:00-12:25. Sen jobbar jag 13-21.
Onsdag: Riskettan 8:30-12:00 (ca tid) sen birsta för träning hos Emilie kl 15:00.
Torsdag: Jobb 7-12. sen leeedig! :) Ska försöka se till o städa o kanske tvätta nån maskin om tvättstugan är ledig.
Fredag: Jobbar 7-13.
Lördag: Jobbar 7-21.
Söndag: Jobbar 7-17.

That's it! Nu ska jag slänga mig i duschen!
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0