Goddagens!

Blir så jävulskt trött o less av det här vädret så det är som ett skämt! Kom hem vid 14 idag och satte mig vid datorn.. genast började ögonen falla ihop på mig så det var bara att lägga sig på soffan o sova en stund.
Nu spelar jag musik, lagar broccoligratäng och känner mig rätt pigg :)
Påbörjade städningen här igår, tvättade och plockade så jag ska kunna damma och dammsuga. Så kanske ska ta itu med det idag? Jag ska göra ett försök :)
I helgen är det jobb som gäller igen! Men det känns faktiskt bra, vad ska jag annars hitta på?

Jacksson kommer iaf hem från Afghanistan nästa vecka och det gör mig lycklig och glad :)

Nu ska jag kolla till gratängen!
See ya! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0