Längtar

Jag längtar tills imorgon.. så jag får komma igång o jobba igen. Har varit ledig en dag nu och det har varit värdelöst. Jag vet att man säkert kan hitta på nånting på sina lediga dagar.. en del säger att mans ka ut o promenera i det fins vädret, men kan någon berätta för mig hur kul det är att vara ute o gå utan sällskap och utan mål egentligen?
Jag blir så jävulskt bitter då jag är uttråkad så nu skulle jag vilja jobba några timmar varje dag tills jag hittar nån motivation och glädje till att göra något av min lediga tid.
Det är en seg månad det här.. visst blir jag piggare av vädret som nästan alla andra men det sega är ju att det verkar vara så lite som roar mig.
Jag vill väl egentligen inte jobba varje dag heller men av två onda ting så skulle jag hellre välja att jobba mig slut så jag kan sova den lilla tid jag har hemma :)

Har iaf gjort en broccoligratäng nu så jag har middag idag och mat i helgen :)

Sen tänkte jag väl försöka ta mig utanför dörren och andas frisk luft.. tänkte gå bort på affären men det stora problemet då är ju att komm apå nåt att handla. Ska absolut inte handla nåt onödigt för den här månaden är inte rolig ekonomiskt sett.. Har ni träffat positiva Mysan?? ;P


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0