Goooodmorgon!

Igår låg jag o tänkte innan jag somnade att det kanske har gått till överdrift det här med att gå o lägga sig tidigt. Igår gick jag iofs o la mig vid 21:00 och det är ju inte såå tidigt. Men vet ni vad jag kom fram till imorse?? Att jag önskar att jag kunde gå o lägga mig vid 21 tiden varje kväll.. för det är bara då som jag är pigg på morgonen! Jag vaknade strax efter 5 imorse och kände mig utvilad.. låg kvar o blundade tills klockan ringde och visste att jag hade gott om tid på mig.
Det bästa som finns är ju att vara utvilad på morgonen, komma pigg till jobbet redo att göra sitt absolut bästa. :)

Ha en fantastisk dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0