Dammsug åt mig

Har faktiskt städat en del de här två dagarna jga varit ledig.. men har ju inte ara städat, har faktiskt roat mig med annat också.
I fredags kom Britta o hämta mig efter jobbet och vi åkte ut till Kvissleby o handla.. sen hem till henne o pappa o fixa mat. Det blev lövbiffsrullader fyllda med paprika/chili ost, paprika och lök. Mycket gott :) Sen blev det kortspel till cirka 2 på natten.. öl, vin, rosévin och likör.. Jag borde varit död igår men icke! Jag bestämde mig för att vara pigg och det funkade! :) Både hade tvättstugan och putsade fönster igår innan jag, pappa o Britta tog en härlig prommis i solen :)
Såg ju såklart Melodifestivalen igår kväll och det gick ju precis som man trodde, inte som man ville men som man trodde.. och egentligen är ju inget bidrag dåligt för då skulle dom ju inte va i final.

Idag städar jag.. jag har rensat badrumsskåpet och städat där.. man samlar på sig bra mycket skräp måste jag säga! :) Nu har jag bara dammsugningen kvar och det är ju det absolut tråkigaste jag vet! Men det är bara o gört!

Snart kommer hjärtat mitt hem också och det är ju helt underbart! :)
Jag saknar honom verkligen jätte mycket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0