Bästa valet

Igår gjorde jag ett mycket bra val, jag är nöjd :)
Jag kände mig jätte jätte trött på kvällen och tänkte att jag skulle se The Mentalist klockan 20 men då klockan började närma sig 20:00 så satt jag i soffan och mina ögon föll ihop hela tiden. Då bestämde jag mig för att gå o lägga mig! Det fanns liksom ingen anledning att hålla sig vaken längre. Och tackar för det! Jag somnade kasnke 20:30 och vaknade då klockan ringde imorse 05:30.. pigg, jag är pigg - hur sjukt är det inte? Det är sällan jag vaknar utvilad! Mycket skönt :)

Igår körde jag o pappa i sjukhusets parkeringshus.. tränade parkering på alla möjliga och omöjliga sätt.
Jag körde inte in i nån bil eller pelare och pappa berömde mig väldigt mycket. Det gick rätt bra faktiskt men de va banne mig inte kul. Lovar att jag aldrig ska parkera där inne sen när jag har körkort och kör själv ;P

Och ikväll är det dags för Railway Saloons pubquiz igen - mycket trevligt! :)

Ha en fin dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0