Schema

Jamen va kul att jag för en gångs skull sitter vid datorn. Det blir såhär då man jobbar och har sambon hemma, man hittar inte så mycket tid till att sitta vid datorn o glo :)
Finns inte så mycket att skriva om.. helgen har till största del bestått av jobb och trötthet. Vi va o grilla ute på Öjen med pappa, Britta, Brittas pappa och Johanna i lördags men i övrigt har jag inte gjort många knop utanför jobbet.

Tänkte iaf slänga in veckans schema för att jag vet att en del vill ha de :)

Måndag: 7-17
Tisdag: Ledig. Ska agera chaufför åt Emilie vilket ska bli trevligt trevligt!
Onsdag: 16-21
Torsdag: 16-21. Innan jobbet måste det packas inför resan och tvätta en del kläder man kan tänkas behöva ha med sig.
Fredag (midsommarafton): Jobbar 7-17 och sen beger vi oss raka spåret till Dalarna där Jackes familj befinner sig hos en faster till Jacke.
Lördag: Åker från Dalarna, vidare till Stockholm där vi ska spendera en natt på Ibis Arlanda.
Söndag: 06.50 lyfter flyget som ska ta oss till MALTA :)

Nu ska jag kila på jobbet!
Ha en finfin dag :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0