Duktigt

Idag har vi varit jävligt duktiga jag o min kära sambo! :)
Medan han har varit instängd i vardagsrummet och ringt massvis med viktiga samtal så har jag tokstädat badrummet o köket. Känns så jäkla skönt när man faktiskt får nåt gjort.
Imorgon städar vi resten av lägenheten tillsammans.. brukar gå fort då vi gör det tillsammans. Sen är det ju tvättstugan, packning och åka till återvinningsstationen som står på schemat också.

Jobbar 16-21 både ikväll och imorgon kväll. Väldigt passande så man hinner få nåt vettigt utfört här hemma innan man drar iväg på semester.

Angående huset som vi va o kolla på så tycker vi båda om det men det är rätt mycket jobb på de. Iofs så behöver man inte göra allt på en gång och vi har ju absolut inte användning för alla fyra sovrummen i första taget. Det syntes iaf att det bott en familj med 4-5 barn där.. men men vad gör det? Man vill ju alltid göra om en del i ett nytt hem.. Så vi får se hur det blir.. Jackes pappa ska ta en titt tillsammans med en rör/avloppskunnig person för att kolla rören i huset. Det har nämligen varit nån vattenskada där o så och det är ju bra att kolla upp de där litegrann innan ens börjar fundera på om det är aktuellt med det här huset i huvudtaget :)

Nu måste jag äta nåt för jag är hungrig!
Ha en bra eftermiddag och kväll :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0