2 veckor till malta!

Det slog mig precis att om exakt 2 veckor befinner jag och Jacke oss på Malta! :) Ska bli helt helt underbart! Det är ca 30 grader där då vi är där och det är bara att hoppas på fantastiskt väder så vi kan bada från klipprona, ligga på hotellets takterass vid poolen och njuta, gå omkring och utforska allt fint som ska finnas på denna lilla söta ö. JAG VILL ÅKA NU! :)

Låg o funderade lite igår.. jag o Jacke har ju verkligen ordning på allt nu.. kanske vi ska spara lite till en resa i september också? Finns ju så många ställen vi vill åka till, så mycket vi vill se och varför vänta? Vi pratade om huruvida vi skulle åka nu i juni eller sen i september men varför inte åka båda svängarna? Det tycker jag vi ska göra! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0