Trodde jag ja..

Jag trodde ju att om jag drar på städningen ända till fredag kväll så komme rjag få ett ryck och bara tokstäda. Men nej, så har det inte blivit.. jag har legat i sängen o läst/sovit i 3 timmar nu och inte fått ett jota gjort här hemma. Känner mig inte alls nå manad eller stressad heller. Men måste iaf börja med städningen så att jag inte blir galen imorgon då den där stressen kommer infinna sig innan flickorna kommer hit! :)

I övrigt finns det nog inte mycket att skriva, det ska bli grymt skönt att vara leidg i helgen, jag har längtat.. Nog för att jag tycker om att jobba men den här veckan har jag varit trött o less. Nya tag på måndag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0